به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در عملیات پیاپی موشک‌باران کرده است. اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، راستای در دفاع از لبنان و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در عملیات پیاپی موشک‌باران کرده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، راستای در دفاع از لبنان و ملت آن و در واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز پنجشنبه سوم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی را در اطراف شهرک ادمیت با چندین موشک هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، راستای در دفاع از لبنان و ملت آن و در واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز پنجشنبه سوم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع راهب با ۲ موشک برکان هدف قرار دادند.

علاوه بر این در عملیات مشابه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۰:۴۵ صبح امروز به وقت محلی تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حدفاصل مناطق اشغالی «شتولا» و «الراهب» و ساعت ۹:۱۵ صبح امروز به وقت محلی تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «یرئون» را موشک‌باران کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، راستای در دفاع از لبنان و ملت آن و در واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۱۵ صبح روز پنجشنبه سوم اکتبر ۲۰۲۴ در گذرگاه فاطمه با استفاده از گلوله‌های توپخانه با تلاش نیروهای دشمن اسرائیلی برای پیشروی مقابله کردند.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع ۶ انفجار در منطقه دریاچه «طبریا» و همچنین وقوع انفجار در منطقه اشغالی «یعرا» خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که آژیر هشدار در «طبریا»، «شلومی»، «حانیتا»، «سعسع» و الجلیل سفلی به صدا درآمده است.

علاوه بر این آژیر هشدار در مناطق اشغالی «بتست» و «رأس الناقوره» از بیم رخنه پهپادی از سمت لبنان فعال شده است.

منبع: مـهر